Obchodní podmínky
(Café & Eventy – vzor)
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi provozovatelem [Název kavárny], IČO: [Vaše IČO], se sídlem [Adresa], e-mail: [Email], telefon: [Telefon] (dále jen „provozovatel“) a zákazníky (dále jen „kupující“).
2. Předmět smlouvy
Provozovatel prostřednictvím svého webu prodává vstupenky na pořádané akce a poskytuje související služby.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
- Kupující provede objednávku prostřednictvím webových stránek.
- Po přijetí objednávky je kupujícímu zasláno potvrzení na uvedený e-mail.
- Smlouva je uzavřena v okamžiku přijetí platby.
4. Ceny a platební podmínky
- Ceny vstupenek jsou uvedeny včetně DPH.
- Platbu lze provést online kartou nebo bankovním převodem.
- V případě nezaplacení ve lhůtě objednávka zaniká.
5. Dodání vstupenek
- Vstupenky jsou doručeny elektronicky na e-mail kupujícího.
- Kupující je povinen zkontrolovat správnost údajů na vstupence.
6. Zrušení objednávky a vrácení peněz
- Vstupenky nelze vrátit, pokud není akce zrušena ze strany provozovatele.
- V případě zrušení akce bude kupujícímu vrácena plná částka do 14 dnů.
7. Reklamace
- Reklamace chybně doručené vstupenky je možná do 48 hodin od doručení.
- Reklamaci lze uplatnit e-mailem na [Email].
8. Ochrana osobních údajů
Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s GDPR, viz naše Politika ochrany osobních údajů.
9. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou platné od [Datum].
- Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek.
- V případě sporu se strany zavazují řešit situaci smírně.