Obchodní podmínky – Foyer Café

Obchodní podmínky
(Café & Eventy – vzor)

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi provozovatelem [Název kavárny], IČO: [Vaše IČO], se sídlem [Adresa], e-mail: [Email], telefon: [Telefon] (dále jen „provozovatel“) a zákazníky (dále jen „kupující“).

2. Předmět smlouvy

Provozovatel prostřednictvím svého webu prodává vstupenky na pořádané akce a poskytuje související služby.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

  • Kupující provede objednávku prostřednictvím webových stránek.
  • Po přijetí objednávky je kupujícímu zasláno potvrzení na uvedený e-mail.
  • Smlouva je uzavřena v okamžiku přijetí platby.

4. Ceny a platební podmínky

  • Ceny vstupenek jsou uvedeny včetně DPH.
  • Platbu lze provést online kartou nebo bankovním převodem.
  • V případě nezaplacení ve lhůtě objednávka zaniká.

5. Dodání vstupenek

  • Vstupenky jsou doručeny elektronicky na e-mail kupujícího.
  • Kupující je povinen zkontrolovat správnost údajů na vstupence.

6. Zrušení objednávky a vrácení peněz

  • Vstupenky nelze vrátit, pokud není akce zrušena ze strany provozovatele.
  • V případě zrušení akce bude kupujícímu vrácena plná částka do 14 dnů.

7. Reklamace

  • Reklamace chybně doručené vstupenky je možná do 48 hodin od doručení.
  • Reklamaci lze uplatnit e-mailem na [Email].

8. Ochrana osobních údajů

Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s GDPR, viz naše Politika ochrany osobních údajů.

9. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky jsou platné od [Datum].
  • Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu podmínek.
  • V případě sporu se strany zavazují řešit situaci smírně.